ساخت سفارشات خاص دکوراسیون اداری

شرکت آون در ادامه روند رو به رشد خود و جهت رضایتمندی بیشتر مشتریان برای نخستین بار در سطح شرکت ها اقدام به تولید محصولات سفارشی نموده است این طرح در حال حاضر فقط در شهر تهران صورت می پذیرد. در تولید محصولات سفارشی هیچگونه محدودیت فضایی از نظر ابعاد و متراژ محیط کار مشتری مطرح نیست و انتخاب رنگ دلخواه، ابعاد دلخواه و نوع یراق آلات و اکسسوری ها توسط مشتری قابل اجرا میباشد. مبلمان اداری سفارشی دارای زیر مجموعه و شاخه های خاص خود میباشد، که میتوان به میز های سفارشی مخصوص اپراتور ها، کانتر پذیرش، میز منشی، میز مدیریت، میز کارمندی، میز کنفرانس، در رنگ و ابعاد دلخواه اشاره کرد. که مجوعه ی آون تمامی این محصولات را به دلخواه مشتری تولید میکند.


ساخت سفارشات خاص دکوراسیون اداری


روند تولید محصولات سفارشی:

1. ارائه طرح توسط مشتری و مشاوره با تیم طراحی آون.

2. حضور تیم آون برای اندازه گیری فضای شرکت و یا محل کار مشتری.

3. طراحی اولیه ایده مشتری توسط تیم طراحی آون و ارسال برای مشتری و تایید نهایی توسط مشتری.

4. برآورد هزینه توسط شرکت آون و حضور نماینده آون در محل کار شما جهت عقد قرارداد تولید محصول.

5. تولید و نصب محصول ظرف مدت 7 روز کاری بعد عقد قرارداد توسط شرکت آون.


شرایط قرار داد:

مبلغ حداقل سفارش نباید کمتر از دو میلیون تومان باشد، اگر طراحی محصول شما به عقد قرارداد منجر نشد مبلغ صد هزار تومان بابت هزینه ی طراحی توسط شرکت آون دریافت می گردد و اگر به عقد قرار داد منجر شد، این مبلغ به عنوان بخشی از هزینه ی پرداخت شده از فاکتور در نظر گرفته خواهد شد.


شما میتوانید با کامل کردن فرم زیر یا تماس با مشاوران آون با ما در ارتباط باشید.

  • {{value}}
نام و نام خانوادگی را بنویسید. نام و نام خانوادگی را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.
شماره موبایل را بنویسید. شماره موبایل را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.
توضیحات را بنویسید. توضیحات را کوچک‌تر از 2000 حرف بنویسید. توضیحات را کوچک‌تر از 2000 حرف بنویسید.

کمی صبر کنید...